Harry Potter!!

Hejsan!!
Shit va bra harry Potter and the Deathly hallows part 2 var!!! Rös genom hela filmen. Hände så mycket saker som man inte trodde, fast vissa grejer hade jag faktiskt redan klurat ut hehe. Kollade 3D också, trodde  vi inte skulle det men Kicki hade beställt det. Så första gången jag satt på bra platser och fick se i 3D. Var inte så många effekter men ändå :D

Hann inte äta upp mina kära popcorn och då åt jag nästan hela tiden!!!

Idag har det var bra väder. Så jag har hunnit bli lite brun, ÄNTLIGEN!!! Har känt mig som jag gör under vintern och det är hemskt. Får hoppas att det bli någon bra dag till med sol i alla fall.

Idag ska jag inte göra så mycket. Familjen från USA ska ringa så jag hoppas på bra meddelanden därifrån :d

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0