run to the hills

Godmorgon på er!
Idag går jag in på min sista arbetsvecka. Ska iofs jobba v.32 också men jag hinner få vara ledig ett bra tag innan dess.
Ska bli skönt att få sova ut om dagarna. Härligt är det också att jag jobbar tidigt den här veckan.

I lördags så jobbade jag på dagen. Sen när vi kom hem så firades pappa med hans berömda korv med bröd.
Kicki och jag funderade på att gå ut men vi fick inget svar från hennes kompis om vi kunde komma. Men sen när det var en timma kvar tills bussen gick så fick vi reda på att det är bara att komma. Så jag fick bokstavligen slänga mig in i duschen och stressa som en antilop! Men jag hann tvätta håret och torka det på minuter och jag hann till och med till bussen! Kvällen var grymt kul, ännu roligare i efterhand för jag och Kicki vart lite sura på varandra.. HAHAHA!!!!!!

På morgonen vakna vi hos Linus hennes gamla klasskompis. Sen drog vi in till stan, käka donken och drog vidare till Tuna Park. Amanda och Henke var där så vi tiggde skjuts av dom hem. Jag skulle väl inte handla någonting eftersom min budget är rätt tajt om jag ska utomlands och till USA.. men jag har velat köpt mig ett par löparskor ett bra tag och igår passade jag på. Dessutom var det 25% på hela köpet så dom blev billgare. Jag älskar att kunna ha juniorskor <3

Var ju självklart ute och testsprang dom igår. Klarade att springa runt sjön, 8 km, utan att stanna och det har jag aldrig gjort förut :D:D

så det var min helg.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0