you know I'll do anything for you

Godmorgon!
Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har jobbat klart mina tre veckor i rad på järna trä nu. Har en vecka kvar eftersom jag bytte med Anna. Lyckades bli sjuk första dagen på riagården.. så har legat sen i tisdags med feber. Har ingen just nu men jag är fortfarande jätteseg och har lite ont i halsen. Vaknade tidigt imorse så tänkte att jag skulle städa, så nu har jag och mamma snart gjort fint här hemma :)

Håller på att kolla på alla Harry Potter filmer eftersom sista hade premiär i onsdags <3
fy fan va dom är bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nästan så jag börjar gråta.... den kommer vara så mäktig!!!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0