göknessdjuret!!!!

Den här helgen har varit KANON!!
Började med att (okej, torsdag är inte helg men men) jag och Kicki var ute och fiska. Fick en riktigt stor abborre!
Så då bestämde vi att vi skulle fiska i helgen också. I fredags så tog jag det bara lugnt hemma, kolla heroes. Sen vid fyra tiden åkte jag och Jennifer till Eskilstuna för att vänta på att Kicki skulle sluta.
Köpte en fejk onepiece hihi och världens finaste virkade linne!!

På kvällen så åkte vi och såg Baksmällan 2. Lika bra som ettan, fattar inte hur dom kommer på allt.
Innan bion så såg jag att Petter en kille jag träffa på Gothia hade ringt så jag rinde upp, men fick inget svar.
Men han ringde upp direkt och fråga om det var fest i strängnäs. Jag frågade om han skämta! Dom skulle på match på lördag, hammarby hade match och då tänkte de att dom kunde komma ner och hälsa på!

Så Petter, Martin, Kalle och Adam kom och hälsade på. Kan fortfarande inte fatta att dom var här faktiskt!
Sjukt kul att träffa dom :D

På lördag jobbade jag och sen så åkte jag och Kicki ut och fiska igen. Fick ingen fisk direkt så vi la i ankaret och kasta lite och helt plötsligt säger Kicki att hon är fisk!! Och när vi ser det så är det fan ingen fisk, det är ett monster!!!
Vi skriker som galningar och hon säger att hon inte vågar. Jag vågade inte ens ta upp den där jäklen i håven nästan!!
Men tills slut lyckades vi till och med döda den !!!!! Kommer aldrig glömma Kickis panikslagna ansiktsuttryck, darrande ben och gråten i ögona hahaha :D:D:D


och så vann vi matchen mot bissarna med 4-1!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

HAHHAHAHA alltså dör bara jag tänker på det!!!

2011-06-19 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0