restaurangfestival

Hejsan!
Igår så jobbade jag ju själv på färgavdelningen och det gick faktiskt bra. Det var kunder hela tiden så klockan gick så fort. Efter det åkte jag hem och gjorde inget speciellt. Bestämde att jag och Kicki skulle till min syster Amanda på förfest och sen dra till Eskilstuna. När vi åkte in till Strängnäs gick vi och käka direkt. Sen gick vi till Amanda och fixade oss. Sen drog det igång. Var riktigt kul, vi sjöng sing star och lite sånt. När klockan blev kvart över tio fick vi skjuts till tåget. Träffade Diddi och Tim där, så vi satt och prata. Väl framme så gick vi mest runt på alla olika ställen. Kicki tyckte det var så där, men jag tyckte det var kul att träffa fok och sånt. Det var ju bara min andra gång i Eskilstuna! Bra kväll!!

Just nu ligger jag och solar och sånt. Gick in för att kolla på väderprognosen och det ska vara strålande sol just nu på Studenten!!!!!!



Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

där var det ju kul :D

2011-06-06 @ 14:42:34
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0