en kommentar

Anonym om för jag har tagit studenten!:
Hur mycket man än ogillar någon ska man inte skita i att berätta vart champangefrukosten va någonstans eller utesluta från klassen , du kan skylla ifrån dig eller inte ni alla är lika skyldiga man tar bara studenten en gång den är lika viktig för alla ! Vilken klassnivå ligger ni på egentligen?
Och hur kan man ha mage att ta imot ett Friendsstipende när man själv är en typ av mobbare , det är ju bara att beklaga

Fick en kommentar om mitt inlägg om studenten och jag antar att det är från en som varit borta från skolan sen typ januari, kommit någon enstaka gång då och då. Först hade vi tänkt ha frukosten hos henne. Men när man inte kommer till skolan så måste vi ju planera om!

Som jag nämner i meningen innan så har personen inte varit i skolan sen Januari typ. Hur ska vi då kunna veta om du ens ska komma på studenten? Om en person inte varit i skolan på så länge räknar man nästan inte ens med att person som kom skulle komma.. Om jag varit borta så länge så skulle jag inte ha mage att komma till den dagen då de resterande i klassen har kämpat hur mycket som helst för att klara av att få betyg i varje ämne. Enligt min mening så ska man ha kämpat och varit i skolan så mycket man kan (självklar kan man inte komma om man är sjuk osv),man måste ha visat vilja att klara av det. Om ni så gärna ville vara med på champange frukosten så kunde man ha sagt varöfr man inte var i skolan, chekat in om hur läget är, vad man har för läxor etc. Men så var nu inte fallet. Så vi kände att vi som åt champange rukost tillsammasn ville göra det tillsammans för det är vi som varit en klass genom alla dessa tre år!

Nu ska jag inte stå till svars vad dom andra i klassen tycker. Men det är så här jag känner. Och förlåt att jag var för feg för att fråga vad du ens gjorde i skolan på studenten.. Men nu vart det som det blev helt enkelt.
Tack för mig!



Kommentarer
Postat av: Daniella

haha... om man ville vara med på frukosten så kunde man ha öppnat munnen och frågat... personen som skrev det där har ju ändå nummer till några i klassen.. inte visste vi att hon skulle dyka upp på studenten :/

2011-06-20 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0